فیلم تک نفره پژمان اسمعیلی با نام Stone Age

سلام به همه ی تریسُر ها و پارکور دوستان . کلیپ جدیدم رو براتون آماده کردم . توی 2 روز تعطیل وقت کردم و همونطوری که قول داده بودم ، از شهر رفتم بیرون و یه کلیپ خالص و اصیل پارکور رو در 2 مکان باستانی شهرمون ساختم . قسمت هایی از کلیپ رو 26 آبان ، یعنی عید قربان و قسمت هایی از کلیپ رو 4 آذر ، یعنی عید غدیر خم فیلم برداری کردیم . فیلم برداری این کلیپ توسط لقمان شریفی ، شهاب احمدیان و قسمت های مستندش رو خودم فیلمبرداری کردم . ادیت و انیمیشن اول کلیپ رو هم خودم ساختم . خیلی از برادرم ، لقمان شریفی و دو تا از شاگردام که منو در ساخت این کلیپ یاری دادن ممنونم . برای دانلود کلیپ به ادامه مطلب بروید 

 

صحنه هایی از کلیپ  : 

 

کلیپ پارکور پژمان اسمعیلی stone age

دوتا حرکت توی این کلیپه منه که میخواستم بگم اونا رو فقط برای دل خودم زدم و به هیچ وجه جزئی از پارکور نیست . یکیش پرچم و اون یکی وارو


دانلــود ویدیـو بــرای موبایـــل ( فرمت : 3gp | قطع تصویر : 320x240 | حجم : 4.2 )  توجه : این فایل برای همه موبایل ها نمیشه . مخصوصا موبایل های قدیمی . اگه کلیپ رو دانلود کردید و گوشی شما درست پخش نکرد . باید خودتون تبدیلش کنید به یه کیفیت پایین تر . تمامی کلیپ ها تست شده هستن . 

                                    

دانلود ویدیو با کیفیــت پاییــن ( فرمت : Avi | قطع تصویر : 320x240 | حجم : 9.9 )  

 

                                     

.

دانلود ویدیو با کیفیت متوسط ( فرمت : Avi | قطع تصویر : 320x240 | حجم : 18.5 )  

 

                                

 

دانلــود ویدیو با کیفیــت بــالا ( فرمت : Avi | قطع تصویر : 720x480 | حجم : 48.6 )  

 

                                     

برای دیدن کلیپ بر روی یوتیوب اینجـــا را کلیک کنید  

.

.

برای دیدن همه ی کلیپ های موجود در وبلاگ ، میتوانید قسمت " گـــالری ویدیو " را مشاهده کنید .

نظرات 39 + ارسال نظر
phoenix جمعه 5 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:44 http://phoniexparkour.tk

سلام آقا پژمان.کلیپ3gpمشکل داشت(خود فیلم.فقط صدا میومد)دارمaviرو دانلود میکنم.ببینم اون چه جوریه

فرزاد جان مشکل نداره . همون کلیژ رو دوباره به 3gp تبدیل کن ولی کیفیتش رو بیار پایین تا گوشیت نشونش بده

omid.inestimable clan parkour.(ic parkour).yazd شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:37 http://www.ic-parkour.blogfa.com

salam.man alan ke daram minevisam dar hale download kardane clipetonam.ye enteghad.
age filash ro zip ya rar mikardi behtar bodo zodtar download mishod.sar be ma bezanid.ta 2 hafte dige ya shayad kamtar clipaiy ro ke ghol dade bodim ro mizarim..ya ali...

سلام امید جان . ممنون که کلیپ رو دانلود میکنی
انتقادت رو قبول میکنم و بله درست میگید . اگه فایل ها رو به Rar تبدیل کنم حجمش کم میشه . ولی ما چون رو سایت های دیگه هم فعالیت داریم و بینندگان غیر از ایرانی هم داریم کلیپ ها رو به صورت ویدیو میذارم . چون اونا اهل دانلود نیستن . میان رو سایت نگاه میکنن و میرن . تبدیل به rar هم که من امتحان کردم حد اکثر 400 کیلوبایت از حجم فایل کاهش داد . در مورد کلیپ هاتون هم اگه لطف کنی و به محض آپلودشون خبرمون کنی ، حتما دانلودشون میکنم

با تشکر از نظرت . سلام بچه های یزد رو برسون

arman شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:54 http://parkourlahijan.webs.com

سلام پژمان جان

آقا کلیپ خیلی خوبی بود از یوتیوب دیدم دانلود هم کردم خیلی خوشم اومد واقعا قشنگ بود؛ دستت درد نکنه


مرسی آرمان جان که همیشه به ما لطف داری و کلیپ هامون رو دانلود میکنی

میثم flyboys شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:02 http://flyboys-parkour.blogfa.com/

سلام پژمان جان .کلیپت خیلی عالی و متفاوت بود .امیدوارم که همیشه موفق باشی .

مرسی میثم جان . لطف داری

صابر شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:42

سلام
بسیار عالی بود
موفق باشید

ممنون . لطف داری صابر جان

وحید سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 13:52 http://www.orum-tricks.com

سلام
دمتون گرم بچه ها
کارتون محشره .... لذت بردم
امیدوارم موفق باشید همیشه

ممنون وحید جان . لطف داری

میلاد پاندیت سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:59

سلام دوست عزیز.
کلیپ خوبی بود من که کیف کردم.

موفق باشید.

ممنون میلاد جان . لطف داری

Assassin Parkour جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 18:12 http://www.assassinparkour.clanteam.com

بسم تعالی

سلام

خوش حال می شم همدیگرو لینک کنیم من شما رو لینک کردم

www.assassinparkour.clanteam.com

با تشکر

سلام . والا ما فعلا بخاطر قالب وبلاگمون محدودیت داریم و نمیتونیم کسی رو لینک کنیم . اگه لینکتون هم بکنم دیده نمیشید . همونقدری که الان نشون میده رو نشون خواهد داد .

amir جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 23:31

salam dametoon garm kheyli kheyli khosham omad az clipetoon omid varam movafagh bashid dostane azize man.BYE

ممنون امیر جان . لطف داری

reza شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 16:52 http://www.godparkour.blogsky.com

سلام اقا پژمان خیلی خیلی عالی بود قابل توجه اونای که میگن پارکور به تنهای قشنگ نیست.بازم ایول خسته نباشی.

قربان شما رضا جان . والا از این که گفتی بعضی ها میگن پارکور به تنهایی قشنگ نیست من یه چیزی یادم اومد که اینجا میخواستم بگم . توی فستیوال پارکور کرمانشاه که بودیم ، سرپرست گروه اسکوا کرمانشاه یه حرف خیلی قشنگی زد . گفتش که دیدن زیبایی پارکور شعور ورزشی و هنری میخواد . و واقعا هم اینطوره

مهم نیست سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:19

اقا کلیپت خیلی خوب بود. فقط یه نکته‌ای. وقتی حرف از پارکور خالص می‌زنی، دیگه فلگ(پرچم) زدن و وارو درجا زدن نمی‌دونم چه معنی‌ای داره. کارایی که حرکت رو از پارکور بگیره و حرکت درجا باشه که دیگه پارکور نیست

اگه گفتن حق آب وامیسته . حق با شما است . نه اون پرچم و نه اون وارو به هیـــــــــــــچ وجه جزئی از پارکور نیست . ول من همیشه گفتم که اگه یه حرکت آکروبات میزنم دلیلش این نیست که اون رو جزئی از پارکور میدونم . در واقع من اون حرکت رو فقط برای دل خودم میزنم . ولی حق با شماست باید مینوشتم که اون دوتا حرکت رو برای دل خودم زدم .

ممنون از نظرت

مهم نیست شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:19

خوب آخه تمام جاهایی که اینو پخش کردین، خیلی تاکید داشتین که این پارکور خالصه و از طرفی هم همیشه با تو حرفاتون تو فیس‌بوک و جاهای دیگه خیلی اصرار داشتین بر تفاوت پارکور و فری‌رانینگ و این صحبتا. بخاطر همین واسم جالب بود که کلیپی که به اسم "پارکور خالص" دادینش بیرون چطور همچین حرکاتی داره

من الانم خیلی اصرار دارم روی تفاوت این دو . یه مثال ساده براتون میارم . میدونید که در حال حاضر دانیل ایلابکا به عنوان خالص ترین تریسر دنیا شناخته شده در حالی که خدای آکروبات هم هست برای خودش . یا دیوید بل رو ببینید . در کنار اون پارکور خالص همیشه چند تا آکروبات رو چاشنی کلیژاش کرده و اعتقاد داره اینارو برای دل خودش میزنه . من هم دقیقا همون نظر دیوید بل رو دارم و میگم اگه آکروباتی رو هم به کارم اضافه کردم دلیل این نیست که من فری رانر هستم و در واقع من اون آکروبات رو فقط برای دل خودم میزنم

مهم نیست دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 22:18

اونا ولی کلیپشونو به اسم پارکور خالص نمی‌دن بیرون. عنوان خالص‌ترین تریسر هم عنوان جالبی بود که من خودم به شخصه نشنیده بودم. کلاً نمی‌دونم با فری‌رانینگ آشنا هستی و تفاوت و تاریخچه‌ش آشنا هستی یا نه. و نمی‌دونم چرا اینقدر لفظ آکروبات رو واسه حرکات فری‌رانینگیت به کار می‌بری، ولی الان می‌شه گفت تقریباً تمام تریسر‌های دنیا، حتماً تو حرکاتشون، حرکات فری‌رانینگ هم هست، ولی نکته‌ای که داره اینه که عنوان کلیپشون هیچ‌وقت پارکور خالص نیست و اصراری به خالص بودن پارکورشون ندارن.
حتی اگه اون دو تا حرکت هم از کلیپ شما حذف بشه، بازم شاید نشه خیلی اسم پارکور خالص روش گذاشت بخاطر این‌که شاید خیلی فلسفه پارکور توش رعایت نشده باشه. من تمام حرفم به کار بردن لفظ"پارکور خالص" و اصرار زیاد بر اونه

" مهم نیست " . هرکسی برای خودش عقایدی داره . و برای همین درست نیست که من اینجا عقایدم رو بگم . اگه میگفتم کلا روشن میشدید که چرا اینطوری راجع به آکروبات مینویسم .

در کل من برای عقاید شما و همه عزیزان احترام قایل هستم و امیدوارم شما هم برای عقاید من احترام بذارید . این کلیپ رو افرادی مثل :
American parkour . Tempest TV . Gabriel Nunez . Khoa yunh . Miguel &...
دیدن و هیچ ایرادی از عنوانش نگرفتن .

آرش سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 18:01 http://krparkour.blogfa.com

سلام پژمان جان
کلیپ رو دیدم
ایده ی خیلی خوبی بود برای خودم خیلی جالب بود
ولی چند تا نکته رو میخام بهت بگم اونم اینکه میتونستی حرکات بیشتری از پارکور بزنی که تنوع حرکات کلیپ بالا بره
مثلا: ۱.تیک تاک رو با حرکات دیگه میشد تو اون محیطی که دیدم بزنی و حرکتی مثل وال اسپین رو از قلم انداخته بودی
با شناختی که تو فستیوال ازت پیدا کردم مطمئنم کلیپ بعدیت خیلی عالی تر میشه
به بچه ها سلام برسون
موفق باشی

سلام آرش جان . ممنون که توجه کردی و بهم گفتی . لطف داری .
بله خیلی حرکات دیگه هم جا انداختم ولی مشکلی اصلیم کمبود وقت بود
اگه متن رو خونده باشی میبینی که نوشتم با برادرم رفته بودم . اونا فقط اومده بودن اونجا رو ببینن و برن . هی میگفتن بریم دیگه ... وقتم کم بود . برای ویدیو بعدی برنامه ها دارم
سلام برسون

PHOENIIX چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:46 http://FARZAD-PARKOUR.BLOGSKY.COM

سلام آقا پژمان .میخواستم بگم که به علت شروع امتحانا این ماه نمیتونم بیام باشگاه.آخه از فردا امتحانام شروع میشه خواستم واسه یه مدت کوتاهی خداحافظی کنم

ایرادی نداره

سیاوش شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:58 http://www.tornado.dil.ir

بابا این مهم نیست دیگه کیه؟
گیر داده به میزان غلظت پارکور. اگه به اینا باشه ایشون باید همون مهم نیست بل یا دانیل مهم نیست باشند.

ولی از قدیم گفتن الحسود و لایسود.

واقعا به نظر من جدا از فلسفه پارکور این کاملا پارکوره(به غیر از وارو و به قول دانیل مهم نیست {فلگ})


{{جناب دانیل مهم نیست به عقاید احترام بذار}}

هر کسی عقیده ای داره سیاوش جان

صادق دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:20

سلام دوست عزیز میخواستم بدونم اگه بخوام تو سایت یوتوب قسمت پارکور ایران کلیپی اپ کنم باید چه کار کنم
یعنی منظورم اینه که قسمت پارکوره ایران رو باید از کجا پیدا کنی ؟
ممنون میشم اگه به سوالم جواب بدید

سلام صادق جان . شرمنده دیر جواب دادم . این مدت اسباب کشی داشتیم و اینترنت نداشتم . شما نمیتونی روی شبکه یوتیوب کسی بجز ماله خودتون فیلم آپلود کنید . باید با سایت parkour.ir هماهنگ کنید تا کلیپی رو که شما قبلا آپلود کردید روی یوتیوب معرفی کنن

سلام دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:51

مجید دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1389 ساعت 18:06

سلام اقا پژمان بازم مزاحم شدم میشه حرکت مانکی وولتم برام توضیح بدین ممنون میشم.

والا همون سایتی که بهتون معرفی کردم برید میتونید بهتر از حرکات سر در بیارید . الان توی کافی نت هستم و اینترنتم هنوز وصل نشده . یه پیام برای ایمیل یاهو گروه بفرست سر وقت بهتر راهنماییت میکنم

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 23:19

سلام
کلیپ خیلی زیبایی بود

یه سوال:
ASICS GEL NIMBUS 9 کفش مناسب پارکور هست؟
یه سوال دیگه اینکه کفش اسیکس حدود ۱۰۰تومن چی بگیرم؟

سلا م آقای ( ) والا اگه بگم مدلی رو که گفتی میشناسم دروغه

من کفش ها رو با مئل نمیشناسم راستش رو بخوای . اگه میخوای یه کفش خوب بخری برو اینجا رو مطالعه کن . امیدوارم بت کمک کنه

http://haas.blogsky.com/pages/needed-stuff/

Iran Parkour Clan جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 17:20

سلام به تمام پارکور کارای کشور ایران
IranParkourClan.mihanblog.com
حتما یه سری بزنید.

حتما . ممنون از اطلاع رسانی

گروه کینگ وال شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:55 http://king-wall.blogfa.com/

سلام خدمت گروه عزیز هاس
من جمال سر گروه ، گروه پارکور کینگ وال لینک وبلاگ شما رو تو وبلاگ خودمون گذاشتیم از شما دوستان عزیز هم می خواهیم که لینک وبلاگ ما رو هم با عنوان
"""" گروهه پارکور کینگ وال ( مشهد ) """"
قرار بدهید .
با تشکر فراوان گروه کینگ وال

سلام و درود بر شما دوست من .
به محض اینکه قالب وبلاگ رو عوض کردم چشم

صابر سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 18:12

سلام دوباره
من اقای () هستم
شما خودتون چه مدلی دارین؟
الان یک هفته میخوام کفش بگیرم نمیدونم چه مدلی بگیرم
چون شهر ما کفش اسیکس نداره باید سفارش بدم بیارن و من نمیتونم جایی ببینم جز سایت

سلام آقای ( )
من الان مدل Adidas Torsion System رو دارم . ازش هم راضی هستم

احسان چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 http://www.parkourshz.blogfa.com

سلام آقا پژمان کلیپت خیلی قشنگ بود البته قبلا دیده بودم اما حالا نظر دادم

یه کلیپ جدید دادیم افتخار دادی حتما یه نگاهی بنداز و نظرم یادت نره بدی

موفق باشی

سلام احسان جان .
ممنون از نظرت و لطف داری . اختیار داری داداش . همین که adsl رو وصل کردم حتما کلیپتون رو نگاه میکنم

ehsan چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:08 http://artaboys.blogfa.com

سلام خسته نباشید بچه ها کارتون عالیه ، آپ کردم تونستید حتما سر بزنید

سلام احسان . حتما نگاه میکنیم ممنون که خبر دادی

mgh چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:23 http://mgh-group.blogfa.com

ما داریم یه آلبوم از پارکور کارای کل کشور جمع می کنیم اگه دوووست دارید تو این آلبوم باشید چند تا فیلم با کیفیت اصلی آماده کنین و به ما خبر بدین......! اگه امکان داره این کارو بکنید ممنون

خیلی خوبه . موفق باشید .
کلیپ های ما روی 4share هستن و معمولا کیفیتشون خوبه . یه نگاه بندازید اگه از کیفیتش راضی بوید خوشحال میشیم توی آلبوم باشیم

محمد یکشنبه 26 دی‌ماه سال 1389 ساعت 13:42 http://kermanshahtakraw.blogfa.com

یک ماشین حساب به دست بگیر
و حساب کن
دو چشم ، دو گوش ، دو لب ، یک زبان
یک دل ...
و
تمام سلول های بدنم
همه بیتاب عشق تو اند
حساب کن
چقدر می شود؟

___________?$$??$$$_____$?_____??$
___________$$____?$?_____$_____$$$
____________$_____$$$____?$____?$?
____________$?______?$$__$?____?$$$
_____________$$______$$$__$____?__$
_____________??_______$$$_?$______$
______________??______$$$?$_$$$$_$$
_______________$$$___$?$$____?$$_$$
_________________??$_$???$_______?$
__________________$$?$$?$________$$
___________________$??$___?$$?__$$$
_________________$$?______$$$$$__?$$
________________$$___________$$___$$
_________________$__________$?____?$$
__________________$______$$__$$___$??$
_________________$$$____$$$________???$$
_______________?$?$$_____$$$_$?$_____$?$$
_____________$$$$$$______?$_$?________$$$
_____________$$__$???_ ________________$$$
_____________$$$$$$$___$______________$$
_____________?$$?$$____$$$__________$?$?
______________$$?__?___$$$_________$?$
_________________$??$$$$?$_______$?$$$
____________________?$$$$$$_$$$$$$$$
______________________$$$$$$$$$$$$$$
_________________$?_$???$________$_??
________________$$$____?$________$$_$$
______________$$?$___$?$_________?$__$$
______________$$____$$$$_________??___$$
_____________?$$_____$?$?______$$?$___?$
_____________$$________?$?____$$?_____$$
_____________?$$________$?____$?_____$$
_______$?$$$__$$?$$______$?___$?$__$?$$
__$__$_$$_$$$$$_$??$__$_$$$$___$$$?$$$
__$$_____$$?$_____$___??$$$$___?$$?
_$$$___$$$$______$_____$$?_______??$
_?$____$$$________$$___________?$$?$$$
______?$$_________?$__________$$?__$$$$
?$____$$?_________$$?_________$$$___$$$
_?$__$$$$__________$$________$??____$$$
$$___$$$____________$$______???_____$$$
__?___?$$____ _______??_____$$$_____$$$?
__?$$__$$___________??___$$$?$____$$$$
____?$_$$__________$$$__?$$?_____?$$$سلام یک سری هم به ما بزن ...........منتظرم

سلام . اندازه کل چشم ها و گوش ها و سلول های دنیا و ... لطف دارید

ما هم اندازه ی کل چشم ها و گوش ها و سلول های دنیا و ... از شما ممنون هستیم .
این مدت اینترنت نداشتتم . اسباب کشی کردیم واسه همینه بی خبرم
حتما بهتون سر میزنم

سیاوش دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:41 http://Flash.3de.ir

سلام. پلیز رو قسمت وب من کلیک کنید. ولی واقعا عالیه موندم چرا از استفاده نکردید.منظورم همون لینکی هست که به جای وب/وبلاگ نوشتم.

http://Flash.3de.ir

فقط این فلش یکی از تبلیغای قدیمیه خودمه . منم موندم دست تو چکار میکنه

KELASH پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:03

من اخرش نفهمیدم فرق پارکور با فری رونینگ (دو ازاد) چیه!!!!!!!!!!!!!!

اوووووووووووووه ، کلی فرق دارن . ایمیل یاهو ما رو اضافه کنید اونجا بهتر میتونم بهتون بگم

کلوب پارکور جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:48 http://parkour-quchan.blogfa.com

سلام
کلوب پارکور و فری رانینگ ایران دوباره افتتاح شد.
خیلی خوشحال میشم در کلوب پارکور و فری رانینگ ایران یکی از اعضا گروه هاس رو ببینم.

منتظرتون هستم.
کلوب پارکور و فری رانینگ ایران در کلوب دات کام.
www.Cloob.com

ممنون از اطلاع رسانی

Navid Parkour_Ardebil جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:38 http://NavidParkour.blogfa.com

سلام.
لطفا من رو با نام Navid Parkour_Ardebil لینک کنید.

هر وقت قالب وبلاگمون رو عوض کردم به همه میگم که لینک هاشون رو بدن

Goback جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 14:36 http://Goback.blogfa.com

سلاممممممممممم
مطلبتو تو وبلاگ من ببین!
این کار برای کمک به دوستان و بالا بردن آمار اونها هستش،یه همچین مطلبی کمک خوبیه برا دوستانتون،شما هم میتونید همین کار رو انجام بدین جهت محکم کردن سنگر دوستتون@!
موفق باشین
یا حق ج

در حال حاضر اینترنت پر سرعت ندارم و فکر نکنم حالا حالا ها بتونم بگیرم . از اونجایی که مخابرات شهر ما گشاد بازی در میاره ، هیچ آپارتمان نشینی توی منطقه ی ما نمیتونه اینترنت داشته باشه و همه روی سیستم PCM هستند

KELASH جمعه 1 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:20

مگه فرقشون تو حرکات اکروبات نیست که فری رونینگ در حین حرکت می تونه واسه زیبایی اکروبات بزنه ولی پارکور وقت خودشو فقط واسه فرار کردن می زاره؟؟!!!

۵ روز پیش یه اگهی اموزش پارکور دیدم و فردای اون روزش رفتم یه سر بزنم ببینم دارم چیکار می کنن جالب اینجاس همون که رفتم وسرمو بلند کردم دیدم دارن پیچ وارو می زنن
وجدانی بهم جاقو می زدن خونم د نمی اومد
و به بهونه ثبت نام باهاش صحبت کردم و فهمیدم که از پارکور چیزی نمی دونه و اونقدر گفت که من شخصا شک کردم به پارکو
به خودم گفتم نکنه این راست میگه..........
من تو کلیپتون دیدم در حال حرکت پارکور, اکروباتم میزنید ولی شما فرق پارکور با ورزشای دیگه رو می دونید ولی اون هیچی نمی دونست
اینجوری بهتون بگم که حتی من به جنسیت خودمم شک کردم.و این بود داستان من
خیلی زر زدم!!!!!!!

اختیار داری دوست من . حرفهای جالبی بود . متاسفانه باشگاه ها و گروه هایی که چیزی در مورد پارکور نمیدونن روز به روز زیاد میشن . دوست عزیزم . ساده و کوتاه بهت بگم پارکور چیزی که نمایشی باشه و غیر کاربردی توش نیست . هر حرکت یا جابه جایی باید کاربرد داشته باشه . اگه ما تو کلیپ هامون آکروبات میزنیم فقط برای دل خودمون میزنیم . هیچ تریسری ( کسی که پارکور کار میکنه ) به هیچ وجه مجبور نیست که آکروبات بلد باشه . ما هم بار ها و بار ها گفتیم و میگیم که ما فقط برای دل خودمون آکروبات میزنیم .

موفق باشی

[ بدون نام ] شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:30

دوست من بی احترامی نشه من منظورم این نبود که شما پارکورو با اگروبات قاطی کردین,من اینو نگفتما....
ما تو باشگاه حرکت اگروبات می زدیم به قول شما واسه دل خودمونم یه ربع از وقت باشکاهو پارکور کار میکردیم این دلیل نمیشه که ما اصالت ورزشمونو از دست دادیم .ولی اون یارو باید سر در باشگاهشو عوض می کرد می نوشت ژیملاستیک(به ژیملاستیک بی احترامی نکردما)
ولی الان بعد از چندین سال اگروبات حتی نمی تونم حرکت ساده ماکی رو بزنم والانم کلا اگروباتو بی خیال شدم دارم مبارزه کار می کنم.

ممنون پژمان جان می دونم خسته شدی
وووو.... به شما واعضای گروه خوب هاس آرزوی موفقیت می کنم.

نه بابا اختیار . من ناراحت شدم ؟؟؟ من هرگز همچین حرفی نزدم
اختیار داری .
ممنون شما هم موفق باشی

.. یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:00

ریدی برادر همه دارن ...میگن شما خودتو نراحت نکن.
ایشلاق

؟؟؟ فکر کنم روسی نوشتی درسته ؟

میثم دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 http://flyboy-parkour.blogfa.com

سلام بچه ها خوبین؟ به ما هم که دیگه سز نمیزنین دمتون گرم .

سلام . بابا والا تا دیروز اینترنت نداشتم . قطع شده بود . واسه همین با کسی نمیتونستم در تماس باشم

اصفهان پارکور سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:58 http://isfahan-parkour.blogfa.com

سلام خوشحال میشم تبادل لینک کنیم من شمارو لینک کردم

سلام بر شما . اگه قالب وبلاگم رو عوض کردم حتما

محمد سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:22 http://videotakraw.blogfa.com

سلام
اولین وبلاگ دانلود کلیپ سپک تاکرا در ایران
منتظرتون هستم
نظر یادتون نره

خسته نباشید . امیدوارم روز به روز در سبک تاکرا موفق تر و موفق تر بشید

رضا دورودی یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:20 http://www.d0r0dpark0ur.blogfa.com

سلام.جالب بود.موفق باشید

ممنون که نظر دادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد