کلیپ جدید افشین ادیبان

خیلی وقت بود که کلیپ نذاشته بودم ... یه کلیپ از افشین آپلود کردم که امیدوارم از دیدنش لذت ببرید

بیشتر صحنه ها رو بیرون از مهاباد اجرا کرده


کلیپ پارکور افشین ادیبان


دانلــود ویدیـو بــرای موبایـــل ( فرمت : 3gp | قطع تصویر : ۱۷۶x۱۴۴ | حجم : 1.7 مگابایت )  توجه : این فایل برای همه موبایل ها نمیشه . مخصوصا موبایل های قدیمی . اگه کلیپ رو دانلود کردید و گوشی شما درست پخش نکرد . باید خودتون تبدیلش کنید به یه کیفیت پایین تر . تمامی کلیپ ها تست شده هستن . 

                                    

دانلود ویدیو با کیفیــت پاییــن ( فرمت : AVI | قطع تصویر : 320x180 | حجم : 11.7 مگابایت )  

 

                                     

دانلود ویدیو با کیفیــت متوسط ( فرمت :AVI| قطع تصویر : 640x360 | حجم : 30.4 مگابایت )  

 

                                     

 

دانلــود ویدیو با کیفیــت بــالا ( فرمت : AVI| قطع تصویر : 720x406| حجم : 36.4 مگابایت )  

 

                                    

    


.

.

برای دیدن همه ی کلیپ های موجود در وبلاگ ، میتوانید قسمت " گـــالری ویدیو " را مشاهده کنید .

نظرات 2 + ارسال نظر
سیاوش صدیقی چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:41

ایول....حالی

kusha یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 http://siron-parkour.blogfa.com

سلام... وبلاگ قشنگی دارید... به وبلاگ من هم سر بزنید... در صورت تمایل من رو با اسم Siron parkour لینک کنید...
من شما رو لینک کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد