قسمت های اصلاح شده ...

دوستان سلام . 

برای صرفه جویی در وقت شما و همچنین دسترسی آسانتر شما بخش هایی رو به وبلاگ اضافه کردم . وقت کردید حتما یه نگاهی بندازید . در ضمن لینک دوستان هم کامل شد . تمام عزیزانی که مایل به افزوده شدن لینکشان در لیت ما هستن بهم بگن که اضافه شون کنم

 

لینک دوستان        گالری عکس      گالری ویدیو       مطالب مفید  

 آشنایی با گروه هاس         تماس با ما

کلیپ گروه هاس در فستیوال کرمانشاه

14 آبان امسال ( 89 ) رفتیم کرمانشاه . فستیوال پارکوری که در پارک کوهستان برگزار شد . ما تا یه هفته پیش منتظر بودیم که فیلمی که صدا و سیمای کرمانشاه تهیه کرده بود رو برامون بفرستن . ولی متاسفانه گویا صدا و سیما مخالفت کرده و فیلم بی فیلم ... بهر حال ما یه دوربین داشتیم و اینم کلیپ فستیوال کرمانشاه


صحنه هایی از کلیپ :



ادامه مطلب ...

لینک دوستان عزیز

دوستای عزیز و پارکور دوست و تریسر کشور ...  از همه کسایی که قبلا به من پیام فرستاده بودن و ازم خواسته بودن که لینکشون کنم معذرت میخوام که نتونستم لینکشون کنم . مشکل قالبمون تقریبا داره حل میشه و هرکی که تا حالا بهم گفته رو لینک میکنم . بقیه هم اگه مایل بودید  لینک  و عنوان لینکتون رو به من بدید تا شما رو اضافه کنم . با تشکر ... 

مدیر وبلاگ

قسمت اول تور پارکور ایران - ارومیه - شهریور ۸۹

سلام به همه از هر نقطه از ایران . یک ماه گذشته اگه کسی نظری داده و دیر جوابشو دادم بخاطر اسباب کشی و عدم دسترسی من به اینترنت بوده .

متاسفم ...!! از این به بعد مثل همیشه در کمتر از ۴۸ ساعت حتما جواب نظرات و سوالات شما عزیزان رو در بخش نظرات مینویسم .

بگذریم ... شهریور امسال ( ۸۹ ) ما تصمیم گرفتیم یه تور پارکور بسازیم و به ۵ شهر بریم و با دوستان تمرین کنیم و کلیپ بسازیم . متاسفانه به خاطر یه مشکلاتی بعد از سفر اول نتونستیم ادامه اش بدیم تا امروز . کلیپی که براتون گذاشتم اولین قسمت از تور پارکور ایران هستش که رفته بودیم ارومیه . به زودی به شهر های دیگه هم میریم و کلیپ جدید میسازیم . امیدوارم از دیدن کلیپ ما لذت ببرید

 

صحنه هایی از کلیپ  : 

 

کلیپ پارکور پژمان اسمعیلی stone age

ادامه مطلب ...