عکس های فستیوال کرمانشاه

سلام . 

امروز داشتم تو اینترنت گشت میزدم که دیدم یه سایتی نوشته تصاویری زیبا ازمسابقات سراسری پارکور در کرمانشاه . منم باز کردم دیدم یه سری عکس دارن لود میشن . اولی یکم لود شد ... پای یه نفر رو دیدم که خیلی آشنا بود . بعد دیدم بله این دیاکو خودمونه . عکس دومی هم یکی از پرش های من بود . بعد دیدم بابا ایول خبرنگار فارس نیوز این عکس ها رو گرفته ( افتخاریه واقعا ) . کم کم همه ی عکس های بچه های گروه های مختلف لود شد . عکس های قسنگی بودن . من ازشون خواهش کردم اسم پست رو به همایش پارکور تغییر بدن . بچه ها برای تشکر از این دوستمون آقای آرمین کرمی  خبرنگار فارس نیوز و دیدن عکس های خودتون در فستیوال به آدرس زیر برید . نظر هم یادتون نره . ازشون تشکر هم کنید 

 

آرمین کرمی

فستیوال کرمانشاه ، پارک کوهستان

سلام .
الان که اینا رو مینویسم 2 ساعته که از کرمانشاه برگشتم و خیلی خسته ام . 9 ساعت در راه بودیم . ولی با وجود این همه خستگی ، وقتی نظرهای گروه های مختلف رو راجع به پستهای قبلی دیدم خستگی از تنم در رفت . واقعا که از همه ی گروه ها همچون شفق ، شاهرگ ، ستریت بکس ، آساک و ... ممنونم که اینطوری به ما ملحق شدن تا به اون تعداد محدود از افراد بفهمونیم که ما تریسرهای ایران همه در اوج رفاقت و صمیمیت هستیم .
بگذریم ، یکمی براتون از کرمانشاه بگم . جا داره که از بچه های کرمانشاه مخصوصا آقا شاهین عزیز خیلی تشکر کنم بخاطر زحمتهای زیادی که این چند روز کشیدن . بدون شک از نظر امکانات یکی از بهترین فستیوال ها بود . و از نظر کیفیت کار گروه ها هم فوق العاده بود . همه چیز بسیار رسمی و با حضور پر شور و شوق مردم ورزش و هنر دوست کرمانشاه آغاز شد .( برای دیدن چند عکس از حرکات ما به ادامه ی مطلب بروید ) اما تنها چیزی که گروه ما رو یه کوچولو آزرده خاطر کرد این بود که ...


ادامه مطلب ...

کلیپ تک نفره ی پژمان اسمعیلی با نام The Joy Of Running

 

سلام به همه . این کلیپ مخلوطی از تکه های پارسال و امساله . بعضی جاهاش کمی قدیمیه . 

امیدوارم ببینیدش و نظر سازنده ی خودتون رو در هر زمینه ای که هست بهم بگید . قابل توجه کسانی که تازه با پارکور آشنا شدن ( اون تعداد آکروباتی که توی کلیپ هست . به هیچ وجه ربطی به پارکور نداره . یعنی بخشی از پارکور نیست . من اینا رو فقط برای دل خودم میزنم . پارکور حرکاتی هستن مثل اون پرش ها ، فرود آمدن ها ، بالارفتن ها و کلا حرکات کاربردی ) برای بیشتر آشنا شدن میتوانید به بخش سوالات متداول بروید . 

 

صحنه هایی از کلیپ :

 

کلیپ پارکور تک نفره ی پژمان اسمعیلی با نام The Joy Of Running

ادامه مطلب ...

عکس های سفر

سلام به همگی 

یک ماه پیش تاریخ ۲۴ شهریور رفتیم ارومیه . با تریکرهای ارومیه هم یه ملاقات داشتیم که بازم ازشون بخاطر  مهمون نوازی تشکر میکنم . بعد یه سری به پارکهای ارومیه زدیم و تمرین کردیم . چند تا از عکسهایی که اونجا کشیدیم رو براتون آپلود کردم  .  

 

برای دیدن عکسها در اندازه بزرگتر روی آنها کلیک کنید 

 

پارکور - افشین ادیبان - monkey vault     پارکور - پژمان اسمعیلی - precision 

 

پارکور - پژمان اسمعیلی - jump    پارکور - پژمان اسمعیلی - animal