کلیپ دیاکو بدوی با نام Fast Parkour

این هم یه کلیپ جدید دیگه از دیاکو هستش که بیشتر صحنه ها رو توی تهران فیلم برداری کرده . امیدوارم از دیدن کلیپ لذت ببرید ...


صحنه هایی از کلیپ:



برای انتخاب کیفیت وحجم مورد نظر به ادامه مطلب بروید

دانلــود ویدیـو بــرای موبایـــل ( فرمت : 3gp | قطع تصویر : ۱۷۶x۱۴۴ | حجم : 2.2 مگابایت )  توجه : این فایل برای همه موبایل ها نمیشه . مخصوصا موبایل های قدیمی . اگه کلیپ رو دانلود کردید و گوشی شما درست پخش نکرد . باید خودتون تبدیلش کنید به یه کیفیت پایین تر . تمامی کلیپ ها تست شده هستن . 

                                    

دانلود ویدیو با کیفیــت پاییــن ( فرمت : MP4 | قطع تصویر : 320x180 | حجم :  9.6 مگابایت )  

 

                                     


 

دانلــود ویدیو با کیفیــت بــالا ( فرمت : MP4 | قطع تصویر : 640x360 | حجم : 21.9 مگابایت )  

 

                                    


برای دیدن همه ی کلیپ های موجود در وبلاگ ، میتوانید قسمت " گـــالری ویدیو " را مشاهده کنید .

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 http://barsam-parkour.blogfa.com

سلام به بچه های گل هاس خوبین
من رضا هستم از گروه برسام میخواستم با هم بیشتر اشنا بشیم
کلیپاتونم بسیار عالیه دوس داشتم
من لینکتون کردم میخواستم اگه میشه شما هم مارو کینک کنید مرسی
فدای شما به امید دیدار شما عزیزان

سلام آقا رضا . لطف داری داداش . آقا رضای عزیز لینک شما رو اضافه کردم .

T-R پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:29 http://www.toprun.persianblog.ir

تبریک سال نو به شما ما شما رو لینک کنیم

ممنون ما هم شما رو لینک کردیم

رضا(فینکس بویز) پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 20:22 http://www.phoenixboys.blogfa.com

salam reza hastam az gorohe pahoenix boys karaj age mishe maro link kon ma ham shoma ro link mikonim.mer30

یه کم مطالب بیشتر و همچنین عکس و کلیپ از خودتون بذارید تا لینکتون رو اضافه کنم

Mehdi-b.l.b parkour جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 18:50 http://blbparkour.blogfa.com

سلام از پارکور کارای تهران هستم اسم گروهم B.L.Bهستش...
کاراتونو دیدم حرف نداره داداش...
راستی لینکتون کردم..اگه خواستید لینکم کنید با اسم B.L.Bپارکور لینک کنید... آرزوی موفقیت بای...

سلام . دوست عزیز یه کم وبلاگتون رو توسعه بدین و یه چند تا کلیپ از خودتون بزارید حتما لینکتون رو اضافه میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد