ویدیو گروه ما در کانال یوتیوب American Parkour

سلام . امروز داشتم توی یوتیوب میگشتم که دیدم دومین قسمت از تور پارکور ما که رفته بودیم تبریز روی کانال American Parkour آپلود شده بود و حدود 2500 هیت و 80 نظر هم روش بود که اکثرا خیلی از کلیپ خوششون اومده بود . خیلی خوشحال شدم که یه بار دیگه تونستیم پارکور ایران رو به جهانیان نشون بدیم . 
اینم لینک کلیپ
http://www.youtube.com/watch?v=ezkUvJaBym0

همایش داخلی پارکور

بهمن 89 یه همایش داخلی برای بچه های باشگاهمون گذاشتیم تا با حال و هوای همایش ها یه کم آشنا بشن که خوشبختانه عده ای از جوان های شهر هم خبر رو شنیده بودن و روز همایش اونجا بودن و بچه ها رو تشویق کردن . این کلیپ یه تیکه های از همایش رو نشون میدم .
امیدوارم خوشتون بیاد .

همایش داخلی پارکور - گروه هاس
ادامه مطلب ...

گردهمایی جمعه 10 تیر 1390 - پارک شفق

چهار روز در تهران عین چشم به هم زدن گذشت . سفر جالبی بود . از بار اطلاعاتی چیزای زیادی فهمیدیم . فهمیدیم که گروههای دیگه چه شیوه کاری دارن ، کی به فلسفه پارکور بیشتر پایبنده و کی کمتر . در آخر باید یه تبریک به خانواده پارکور و فری رانینگ ، ران ایران ( که گروه ما هم جزوی از این خانواده هست ) هم بگیم که در یکی از سرشناس ترین سایتهای پارکور و فری رانینگ دنیا یعنی Urban Free Flow معرفی شدن .
همچنین از آقای ایمانی گُل ( یکی از اعضای گروه پارکور رهــا ) هم که از ما عکس گرفتن و این عکس ها رو در Urban Free Flow قرار دادن خیلی ممنونیم .
ادامه مطلب ...