کلیپ تک نفره ی پژمان اسمعیلی با نام The Joy Of Running

 

سلام به همه . این کلیپ مخلوطی از تکه های پارسال و امساله . بعضی جاهاش کمی قدیمیه . 

امیدوارم ببینیدش و نظر سازنده ی خودتون رو در هر زمینه ای که هست بهم بگید . قابل توجه کسانی که تازه با پارکور آشنا شدن ( اون تعداد آکروباتی که توی کلیپ هست . به هیچ وجه ربطی به پارکور نداره . یعنی بخشی از پارکور نیست . من اینا رو فقط برای دل خودم میزنم . پارکور حرکاتی هستن مثل اون پرش ها ، فرود آمدن ها ، بالارفتن ها و کلا حرکات کاربردی ) برای بیشتر آشنا شدن میتوانید به بخش سوالات متداول بروید . 

 

صحنه هایی از کلیپ :

 

کلیپ پارکور تک نفره ی پژمان اسمعیلی با نام The Joy Of Running

دانلود کلیپ پارکور پژمان - The Joy Of Running:


دانلود ویدیو با کیفیت پایین ( رزولوشن 240*320 و حجم 1۰ مگابایت )


                                            



دانلود ویدیو با کیفیت متوسط ( رزولوشن 480*640 و حجم 18 مگابایت )


                                               

 

 

دانلود ویدیو برای موبایل با فرمت 3GP(  حجم 1.8 مگابایت )


                                              

 


 

برای دیدن همه ی کلیپ های موجود در وبلاگ ، میتوانید قسمت " گـــالری ویدیو " را مشاهده کنید .


نظرات 14 + ارسال نظر
صابر چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 16:10

سلام
خسته نباشید

لینک مشکل داره؟!!!
دانلود نمیشه

دوست عزیز هر دو لینک رو تست کردم و سالم بودن . خطایی که برای شما نشان داده میشه چند دلیل داره
شاید دانلود منجیرتون تنظیمات ژروکسی اش خاموش نشده باشه ُ که میتونید از قسمت download/option/proxy آن را خاموش کنید
یا شاید 20 ثانیه انتظار را بسته اید

.... چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:20


اااااااااااوووووووووووووووووووووووووووووووووووووققققققققق

؟؟؟؟

محمدرضا چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:46

بازم مثل همیشه عالی بود
.::به امید موفقیت روز افزون شما::.

لطف دارید محمد رضا جان

حامد - شاهرگ پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 http://shahrag-parkour.tk

سلام پژمان جان. حامد هستم از شاهرگ. داداش هم کلیپ شما خیلی خوب بود هم دیاکو اما به نظر من سعی کنید اتحاد ۳ نفره ی گروهتون با این ایده ی گرفتن کلیپ های تک نفره بهم نخوره.

همیشه موفق و پیروز باشید.
حامد

سلام به بچه های خون گرم گروه شاهرگ و مخصوصا سلام به شما حامد آقای گل . لطف داری حامد جان . از اینکه به فکر اتحاد گروه ما هستی خیلی خیلی ممنونم ، ولی حامد جان ما اصلا همچنین گروهی نیستیم . کلیپ های تک نفره رو همینطوری برای بیشتر آشنا شدن دوستان با تک تک اعضا آپلود میکنم . تمامی تکه هایی که در کلیپ های تک نفره خودمون گذاشتم در تمرینات سه نفره ی گروه فیلم برداری شده . این چند سال خوشبختانه اونقدر با هم صمیمی شدیم که هیچی نمیتونه اندازه یه نوک سوزن بین ما فاصله بندازه . این رو بهت قول میدم . ولی بازم ممنون از توجه ات

با تشکر

phoenix پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:47

بازم عالی بود.انشالله سفرتون هم به سلامت و انشالله خوشحال برگردید

ممنون فرزاد جان .

صابر پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:17

مشکل حل شد
عالی بود
منتظر کلیپ های بعدیتون هستیم

خوشحالم که مشکلتون حل شد صابر عزیز . امیدوارم کلیپ بدردتون خورده باشه . اگه کلیپ های قبلی ما رو ندیدید بهتره یه نگاه به اونها هم بندازید

arman شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 http://parkourlahijan.webs.com

عالی عالی و باز هم عالی مرسی پژمان

قربان شما . لطف داری

شاهرگ پارکور شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 http://shahrag-parkour.tk

سلام دوست عزیز. ما یه کلیپ تو باشگاه چند وقت پیش گرفتیم. اگه وقت کردید دانلود کنید.

http://shahrag-parkour.blogfa.com/post-23.aspx

ممنون

چشـــــــــــــــــــــــــم . حتما نگاه میکنیم و نظرمون رو هم در اسرع وقت میدیم
ممنون که لینک رو معرفی کردی

مهدی بدوی شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 http://www.khefat.blogfa.com

سلام دوستان عزیز
وبلاگ دیگه نه وبسایت خوبی دارید
انشاا.. همیشه موفق باشید
ممنون از شما و اهمیتی که به ورزش پارکور می دهید
به امید پیشرفت شما و ورزش پارکور در کل شهر های ایران
مهدی-بوکان

سلام مهدی جان . لطف داری داداش . البته هنوز اون چیزی که وظیفه خودمون میدونیم رو انجام ندادیم . یه برنامه هایی در دست داریم که فکر کنم به پارکور کارها و پارکور دوستای عزیز خیلی کمک کنه
ممنون از نظرت

مهدی بدوی شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:18

امار و بچسب

بله این سه روز که فستیوال بودیم آمار گرفته بالا

مهدی بدوی شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 http://www.khefat.blogfa.com

شرمنده ،دوباره مزاحم شدم
الان که دارم کلیپ آقای پژمان رو نگاه می کنم قسمت های آخرش از همه جاش جالب تر بود
مهم زدن یک حرکت نیست،مهم زحمتی هستش که سر این حرکت میکشی
ما تو بوکان هر کدوم از بچه هامون حدوداً 2 ماه طول کشید تا وارو و بط دیواری رو یاد گرفتیم کلی سر و گردن شکستیم ولی الان و ببین فکر کنم نون خشکی هم با گاریش تو کوچه می زنه
ولی کلاً کارون جای تقدیر و تشکر داره خدای زحمت می شکید .
دستتوت درد نکنه
ممنون

مرسی مهدی جان لطف داری . به به یک لطف و دو لطف نیست . هزارتاست . ضمنا ُ من رو همون پژمان صدا کنی راحت ترم مهدی جان

reza یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 18:54 http://www.godparkour.blogsky.com

ایول عالی بود خسته نباشید.

ممنون
لطف داری

shafagh سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:22 http://=

aali bood damet garm;)

ممنون . لطف داری دوست عزیز

بهنام شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:36 http://بهنام

سلام اغا پژمان چطورید خسته نباشید من بهنام هستم از گروه پارکور sbsبوکان هستم ،میخواستم بگم چندوقت پیش یکی نوشته بود من سردار هستم از گروه پارکور SBS ،ما هرچند نگاه میکنم اصلا کسی به اسم سردار توگروه خودمون نمیبینم چون اصلا ما 3نفر هستیم به اسم های سامان،بهنام وصلاح هستیم این حرفهایی رو که هم زده اصلا مربوط به ما نمیباشد چون این نفر خواسته که گروه مارو خراب کنه

ممنون از اطلاع رسانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد