کلیپ سوم گروه هاس با نام Let's Be Different

سلام به همه .

این هم از فیلم جدید . البته راستش رو بخوایید ما این فیلم رو به مناسبت نوروز 89 ساختیم . 15 فروردین کل فیلم تمام شده بود و فقط به خاطر محدودیت شدید اینترنت نتونستیم این فیلم رو آپلود کنیم . الان هم اگه توجه کنید فقط با دوکیفیت فیلم رو آپلود کردیم .

سعیم رو میکنم که فیلم رو با کیفیت بالا هم آپلود کنم . برای دانلود فیلم به ادامه مطلب برید 

 

صحنه هایی از کلیپ :   

   

 توجه داشته باشید که حرکتهایی که در این کلیپ میبینید اکثرا آکروبات هستن . یعنی اونها حرکتهای پارکور نیستن . فقط اون تعداد پرش و حرکتهای کاربردی پارکور محسوب میشن . علت اینکه در این کلیپ آکروبات زیادی زدیم چیه !؟ ما توی یه شهر کورچک زندگی میکنیم . فقط یه پارک داریم که آدم بتونه چند تا حرکت پارکور ازش بسازه و اگه فیلم های قبلی مون رو دیده باشید میبینید که همه ی حرکتهای پارکوری رو که در این پارک کوچک میتونستیم زدیم . برای این کلیپ چون جا نداشتیم فقط آکروباتهایی رو که برای دل خودمون میزنیم توی کلیپ انداختیم . برای کلیپ آینده سفر میکنیم و مطمئن باشید که یه کلیپ ناب پارکور رو بهتون نشون میدیم . 


دانلود ویدیو با کیفیت متوسط ( رزولوشن 320x240 و حجم 4 مگابایت )


                                         

 

 

دانلود ویدیو با کیفیت پایین ( رزولوشن 320x240 و حجم 11.15 مگابایت )


                                      

 


برای دیدن همه ی کلیپ های موجود در وبلاگ ، میتوانید قسمت " گـــالری ویدیو " را مشاهده کنید .

نظرات 45 + ارسال نظر
مسعود سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 20:36 http://parkoursession.blogfa.com

سلام
کلیپو دیدم همه چی خوب بود مخصوصا پیشرفتتون
خسته نباشید

خیلی ممنون دوست گرامی که نظر دادید

پارکور تربت حیدریه سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 23:33 http://thparkour.blogfa.com

سلام آقا پژمان.
ممنون که به ما سر زدی.واقعا عذر می خوام آخه باطری گوشیم خراب شده بود و خیلی اذیتم می کرد مجبور شدم بکوبمش توی دیوار اما تا چند روز آینده مشکل برطرف میشه.در مورد تمرین باید بگم که با وجود اینکه 2000 کیلومتری از هم دوریم اما تمرین با تمام گروه های ایران مخصوصا شما رو دوست داریم.کلیپتون رو هم گذاشتم روی دانلود.با تشکر جواد

اختیار داری
من فکر کردم شما اهله ارومیه هستید . واسه همین گفتم با هم یه تمرینی داشته باشیم .
به هر حال خیلی ممنون . امیدوارم یه روزی ما و همه گروه های ایرانی با هم در یه فستیوال دوستانه تمرین کنیم

شاهرگ - حامد چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:01 http://shahrag-parkour.tk

سلام. کلیپتون رو دیدم. خیلی خوب بود بچه ها. دمتون گرم. خسته نباشید میگم به بچه های گروهتون.

به امید پیشرفت پارکور و گروه خوبتون
موفق باشید

منم از طرف گروه از شما تشکر میکنم که تو این محدودیت اینترنتی فیلم ما رو نگاه میکنی و نظرت رو با ما در میان میذاری .

شاهرگ - حامد چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:31 http://shahrag-parkour.tk

راستی کلیپتون رو تو بخش کلیپ های وبلاگمون گذاشتم.
http://shahrag-parkour.blogfa.com/post-1.aspx

حسین چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 http://parkoursession.blogfa.com

سلام کلیپ خیلی خوب بود مخصوصا TWO Foot 360 . تبریک میگم

ممنون از نظرت .

آرش چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 http://krparkour.blogfa.com

سلام دوست عزیز
من آرش هستم
اولا خیلی خوشحال هستم که از منطقه مهاباد یه گروه پارکور داریم
دوما اگه بتونید کرمانشاه بیاید و بتونیم باهم تمرین کنیم خیلی عالی میشه
چون پارکور کرمانشاه بعد از تهران بشترین باشگاه و هنرجو رو داره
خلاصه اینکه در خدمتیم
آرزوی موفقیت براتون دارم
۰۹۱۸۶۸۹۰۰۸۰
۰۹۳۶۶۰۰۲۱۶۷

حتما سعیمون رو میکنیم .
ولی خدتون هم بهتر میدونید که به خاطر عدم حمایت تربیت بدنی و در آمد کمی که از باشگاه در میاریم ناچار باید یه شغل دوم ی هم داشته باشیم . واسه همین یکمی برامون سخته ولی سعیمون رو میکنیم

پارکور تربت حیدریه چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:25 http://thparkour.blogfa.com/

کلیپتون خیلی قشنگ بود.بیشتر از همه از قوس کمر دوستمون که لباس قرمز داشت خوشم آمد.

artaboys چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 21:48 http://artaboys2010.blogfa.com

GREET
کارتون عالیه ، خسته نباشید میگم .
لینک کردم

ممنون من هم شما رو لینک کردم

میثم آزاد پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 21:33 http://flyboys-parkour.blogfa.com/

به شما خسته نباشید میگم .واقعا" کارتون عالیه حرکاتتون بسیار زیبا و منحصر به فرده ولی اگه واقع بینانه نگاه کنیم این حرکات شما چیزی جز نمایش نیست و نمیشه بهش گفت پارکور . پارکور یک ورزش کاربردیه و فلسفه ی پارکور کاملا" با نمایش مخالفه

ممنون از نظرت .
ما بار های بار گفتیم که تنها دلیل اینکه یکمی حرکات آکروبات هم به فیلم هامون اضافه میکنیم اینه که به خاطر محدودیت و کمبود جا ، نمیتونیم چند تا حرکت زیبای پارکور مثل speed vault & monkey vault رو پشت سر هم بزنیم . جایی نداریم که این حرکات رو بزنیم . مگر اینکه فیلم های باشگاه رو بذاریم که اون هم قشنگ نمیشه .
اما اینکه میگید حرکات ما چیزی جز نمایش نیستن رو اصلا قبول نمیکنم . اگه دقت کنید حرکات آکروبان ما دو خصیصه دارن .
1 - از ارتفاعات زیاد حرکاتمون رو میزنیم تا بیشتر و بیشتر بر ترسمون غلبه کنیم چون حرکات آکروبات از ارتفاعات 3 متری خیلی وحشتناکن و همون طور که هر دو میدونیم غلبه بر ترس یکی از شعار های پارکور هستش .
2 - ما حرکاتمون کاملا کاربردی مثلا برای پایین آمدن از یه ساختمون یا پله به کار میبریم . نیومدیم که رو زمین یه واروی ساده بزنیم که جنبه ی نمایشی بگیره بلکه باهاشون از ارتفاعات میایم پایین بدون اینکه فشاری برامون بیاد .
نظر ما هم در مورد پارکور همون چیزیه که شما و بقیه پارکور کارها میدونن .
با این تفاوت که ما معتفدیم که برای غلبه بر ترسمون میتونیم از حرکات ارتفاعی کمک بگیریم . همچنین افزودن این حرکات زیبای بیشتری به پارکور ما میده . اگه کلیپ های خود دیوید بل رو دیده باشید همیشه چندتا آکروبات با پارکورش قاطی میکنه و بعد میگه " این جزوی از پارکور نیست و من فقط به خاطر دل خودم اینا رو میزنم "

در هر صورت ممنون که تو این محدودیت شدید اینترنتی فیلم ما رو نگاه کردید و نظر هم دادید .
سر افراز باشید

آرش جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 13:02 http://krparkour.blogfa.com

سلام
منم همین مشکلی که شما دارین رو دارم
ولی باید یه جوری باهاش کنار بیایم
من قول میدم اولین فرصت بیام مهاباد
ولی همکاری و دوستی ما باید دو طرفه باشه
آرزوی موفقیت دارم براتون

حتما بیایید

در خدمتیم

روزبه سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 http://www.paradaise.blogfa.com

کارتون خیلی قشنگ بود من بعد از دیدن کلیپ دوست دارم برم تمرین.

لطف داری .
ممنون از نظرت

س ا م ی شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 13:17 http://www.loveking.blogfa.com

salam khobid???man kareton ro az nazdik didam akhe man ham mahabadi hastam!!!kareton besiar besiar besiar ali hastesh movafagh bashid!!!!rasti man doste siamak ahmadi va mohamade yazdani va mokhtare azarang va parvize ahmadi va ........... hastam

ممنون از نظرت
نظر لطفته

میثم آزاد شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 13:46 http://flyboys-parkour.blogfa.com/

من آرزومه که ایران و ایرانی ها تو پارکور حرف اول رو تو جهان بزنند وهمیشه برای موفقیتشون دعا میکنم
اگه حرفی و انتقادی از تراسور ها میکنم از روی دلسوزی و احساس مسئولیته .و این وظیفه ی تک تک پارکور کاراست که برای پیشرفت پارکور ایرانی تلاش کنند
با آرزوی موفقیت
گروه پارکور پسران پرواز

ممنون از انتقاد .
ما که نگفتیم انتقاد نکنید .
فقط ما هم گفتیم که چرا آکروبات هم به حرکاتمون اضافه کردیم

ایران ئارکور یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 18:07 http://iran-parkour.ir

انجمن ایران دوباره بعد از چند هفته با قدرت بیشتر راه اندازی شد.
لطفا جهت اطلاع رسانی در وبلاگ خود اعلام کنید

arman یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:40 http://parkourlahijan.webs.com

سلام بچه ها خسته نباشید
عالی بود امیدوارم هر روزتون پر از پیشرفت و سلامتی باشه ..




پارکور لاهیجان

قربان شما
ممنون
ما هم امیدواریم همه ی ژارکور کارای ایران همیشه موفق و سربلند باشن

مسعود یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:02 http://parkoursession.blogfa.com/

سلام
گالری وبلاگ ما هم راه افتاد یه نگا بندازید خوشحال میشیم نظرتون رو بشنویم

سلام
حتما وقت کردم یه نگاه میندازم و به بقیه هم ژیشنهاد میکنم

دوست پنج‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:29

از دوستان تقاضا دارم یه کمکی به من بکنند.چه جوری می شه با گروه آوان ارتباط بر قرار کرد؟

سلام دوست عزیز .
من اطلاعی ندارم
بهتره در انجمن ها این سوال رو مطرح کنی

کرج پارکور جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 http://karaj-parkour2.blogfa.com

سلام
خسته نباشید
ما که نتونستیم کلیپتون رو ببینیم ولی از نظراتتون معلومه که کلیپ جالبی بوده
موفق و پیروز باشید

یا علی مدد

سلام به شما و همه ی بچه های پارکور کار کرج .
والا دوستانی که نظر دادن لطف دارن . کاش خودتون هم کلیپ رو میدیدید و نظر و پیشنهادات تون رو می گفتید
به هر حال ممنون از نظرتون

ح نعمتی جمعه 8 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 21:15 http://www.m-parkour.gigfa.com

سلام من وبلاگ شما رو تو سایتم لینک کردم . خواهش میکنم که شما هم سایت منو به نام مازندران پارکور لینک کنید .
http://www.m-parkour.gigfa.com

سلام دوست عزیز
ممنون که ما رو لینک کردی
من هم شما رو لینک میکنم
با تشکر

tricker دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 21:59

salam
bia bebin tricko "
www.orum-tricks.com

ممنون از اطلاع رسانی

دوست چهارشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:50

با سلام . می خواستم بدونم چه جوری می شه با گروه پارکور شهرری ارتباط برقرار کرد؟ با تشکر

سلام دوست عزیز
والا اگه از من میپرسی که نمیدونم .
بهت پیشنهاد میکنم اینو تو سایت freeruner.com ب÷رس
با تشکر

سینا شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:06 http://www.parkourf8.blogfa.com

سلام خسته نباشید کلیپ سومتونو دیدم ایول عالی بودگذاشتمش برا دانلود لطفا مارو لینک کن یاعلی

سلام
ممنون که فیلم مارو برای دانلود گذاشتی . خیلی ممنون
فقط با چه اسمی لینکت کنم ؟
با تشکر

سعید دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:37

وبتون عالیه...

ممنون سعید جان .

علی دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:38

سلام
خسته نباشید
آقا یه سوال:
شما میتونید تو سایت freeruner.com درخواست ایجاد سالن گفتمان استان آذربایجان رو بدبد و مدیریت سالن گفتمان آذربایجان رو بگیرید تا تو سالن گفتمان استان خودمون تمام سوالاتمون رو بپرسیم,
خیلی عالی میشه
چندتا شهر این کار رو کردن,سایته تازه چند روزه ایجاد شده.تا تنور داغه این کار رو انجام بدید
اگه شد لطفا تو سایت اعلام کنید تا ما هم ثبت نام کنیم
ممنون از مدیریت خوبتون

سلام علی جان . خیلی ممنون از اطلاعاتی که به ما دادی .
چشم اگه بتونم حتما همین کار رو میکنم

با تشکر فراوان

احسان سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 http://www.parkourshz.blogfa.com

اگه دوست داشتی منو به اسم شیراز پارکور لینک کن بعد خبر بده تا لینکت کنم

سلام . دوست عزیز لینکتون اضافه شد
همهشما عزیزان میتونید به سایت ما لینک بدید
با تشکر

جواد یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:40

سلام
میشه درباره تمرینات انعطاف پذیری تون برام توضیح بدید

سلام آقا جواد عزیز
در مورد تمرینات اینجا که نمیشه . اگه بتونی تشریف بیاری مهاباد یه سری به باشگاه ما بزنی در خدمتیم . هر اطلاعی که بخوای در خدمتتون هستیم .
یا اینکه با ایمیل alone_boy1012@yahoo.com ارتباط بر قرار کنید
با تشکر

SFARZAD25 دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:53

سلام آقا پژمان فرزاد هستم از شاگرد هاتون میخواستم بگم یه سری به سایت:http://www.rockstar.ir بزنید احتمالا به دردتون بخوره

این سایت فضای رایگان در اختیار کاربران قرار میده .
ممنون از اطلاع رسونیت

artaboys سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:44 http://artaboys2010.blogfa.com

فروم پارکور ایران راهندازی شد
http://freeruner.com



آدرس بالا برای انجمن پارکور هستش که از همه دوستان دعوت میکنم برن و عضو شن تا یه اجتماع مجازی تشکیل بدیم اونجا

ممنون از نظرت . ولی اگه انجمن پارکوره چرا اسمش فری رانر هستش .
بهر حال یه سری میزنیم .
ممنون برای اطلاع رسانی

فرزاد سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:13 http://farzad-haas.javanblog.com/

سلام pejm6n میخواستم ازتون اجازه بگیرم که یک وبلاگ وابسته به وبلاگhaas parkour clan بسازم

سلام
فرزاد عزیز خیلی ممنونم . لطف داری که میخوای یه وبلاگ وابسته به ما بسازی . ولی میخوای چی بذاری تو وبلاگت ؟ من که نمیتونم بگم نه . طوری که صلاح میدونی همون کار رو بکن . فقط ما نمیتونیم از شما به عنوان مثلا یه زیر شاخه ی رسمی یا همچنین چیزی اسم ببریم . چون اگه دقت کرده باشیم خودمون هنوز نتونستیم از وبلاگ به وب سایت تغییرش بدیم . به هر حال ممنون از پیشنهادت فقط اگه وبلاگت رو گذاشتی خداییش کاری نکنی که بعد برای ما مشکل پیش بیاد .
با تشکر پژمان

سیاوش پارکور چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:40

ایول بابا بهتر از اینو دیگه ندیدیم

لطف داری سیاوش جان

tricker 22 چهارشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 17:22 http://www.orum-tricks.com

سلام به شما
خیلی حال کردم وقتی دیدم تو مهاباد دوستانی هستن که این جور حرفه ای کار میکنن ...ما از ارومیه هستیم و شما رو یکی از دوستان پارکور کار معرفی کردن ...راستش ما تریک کار میکنیم و خیلی خوشحال میشیم که با هم همکاری داشته باشیم ...ما یه فروم راه اندازی کردیم و یه بخش هم با نام پارکور ایجاد کردیم که بتونیم این رشته ور هم هماهنگ با تریک جلو ببریم ...برا همین از شما دعوت میکنیم که تو این فروم عضو بشید و مدیریت بخش پارکور رو داشته باشید ...و این خیلی بهتره که یکی از هم استانی های خودمون باشه ...در ضمن ما تو تاریخ 25 و 26 شهریور ماه کمپ کشوری تریک رو تو شهرستان ارومیه خواهیم داشت خوشحال میشیم شما هم با گروهتون تشریف بیارین .... من کلیپ شمارو تو فروم میزنم ...در ضمن این شماره منه اگه موافق بودید که بیایین برا هماهنگی تماس بگیرید
09144475601 محمد خلیلی
این هم ادرس انجمن
www.orum-tricks.com
باز هم ممنون از همکاریتون
موفق باشید
مشتاق دیدارتون هستیم

سلام .
خسته نباشید آقا محمد عزیز .
اولا که ما هم خیلی خوشحالیم که میبینیم دور و بر ما پر شده از ورزشکارهای حرفه ای و خوش برخود . دوما نظر لطفتون که ما رو با دید حرفه ای میبینید . سوما ما از خدامون با هر تیمی از هر شهر و از هر رشته ای که یه کوچولو به ورزش ما نزدیک باشه همکاری کنیم ، چه برسه به این که اون تیم یا گروه از استان خودمون باشه .چهارما دستتون درد نکنه بابت فروم ، کار خیلی خوبی کردید ولی متاسفانه باید بگم به دلیل محدودیت اینترنتی که ما داریم و وقت کم بخاطر شغل دوم یکم سخته بیاییم مدیریت فروم استان رو به دست بگیریم و جواب لطف شما رو بدیم ولی قول میدم سعیمو میکنم . پنجم اینکه راستش ما بعد از رمضان قراره یه سری به ارومیه تبریز و بعد تهران بزنیم . ولی طوری که ما برنامه ریزی کردیم فکر نکنم بتونیم در اون تاریخ اونجا باشیم . همچنین از اونجایی که پارکورمسابقه نداره فکر نمیکنم ما شرکت کنیم . باید با بچه ها حرف بزنم بعد خبرتون میکنم ( در ضمن خیلی خیلی ممنون از پیشنهادت محمد جان )
از این که کلیپمون رو ه در فروم گذاشتی سپاس گذارم . بتونم جبران کنم . شماره تون رو هم یاد داشت کردم . حتما زنگ میزنم
آدرستون رو هم به لینک ها اضافه کردم
از طرف خودم و گروه هاس از بابت همه چیز ازتون ممنون

سر افراز باشی

آرش شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 20:42 http://krparkour.blogfa.com

به احتمال زیاد اواخر شهریور یه فستیوال پارکور در شهر کرمانشاه با حضور همه ی

تیم های فعال در ایران برگزار میشه

تمامی دوستانی در زمینه پارکور فعالیت دارن میتونن شرکت داشته باشن

اسم تیم و شهرتون رو در قسمت نظرات بزارین که آمار دقیقی از تیم های شرکت کننده

داشته باشیم

اگه سوالی داشتین میتونین با این شماره تماس بگیرید

۰۹۱۸۶۸۹۰۰۸۰

سلام
با هم تماس هم گرفتیم
بازم ممنون از اطلاع رسانی تون

farzad شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:59 http://farzad-parkour.blogsky

سلام لطفا من رو با نام phoniexلینک کنید
farzad-parkour.blogsky.com

سیاوش صدیقی یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:45 http://sdparkour.blogfa.com/

سلام استاد اینم از وبلاگ ما اگه بیکار شدی یه سرم به وبلاگ ما بزن.


تشکر ( با رو یادم رفت )

دستت درد نکنه سیاوش

میثم آزاد یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:51 http://flyboys-parkour.blogfa.com/

پاسخ:با حرفتون هم موافقم وهم مخالف .درسته دیوید بل تواکثر کلیپهاش از آکروبات استفاده میکنه و چنتا حرکت آکروبات میزنه ولی دیگه کل کلیپ رو آکروبات کار نمیکنه و خودش همیشه میگه که اینا رو برای زیبایی میزنم . من با آکروبات مخالف نیستم ولی این که پارکور رو تو آکروبات خلاصه کنیم با اون مخالفم .تو هر چیزی افراط و تفریط زیان باره .و همچنین این موضوع برای ما که جزو اولین ها هستیم یکم متفاوته ما مجبوریم به خاطر پارکور و گسترش پارکور خلاف دوست داشتن هامون عمل کنیم وما باید پارکور رو در شکل اصلی و واقعی به دیگران تفهیم کنیم . آینده ی پارکور ایران به ما بستگی داره .در آینده شاگردان ما هستند که نسل بعدی پارکور کاران رو میسازند

دوست عزیز ، سلام
ما پارکور رو در آکروبات خلاصه نکردیم
بارهای بار گفتیم که به دلیل کمبود امکانات و مکان نمیتونیم یه جا برای چند تا Speed یا monkey پیدا کنیم .
از این گذشته من هم حرف شما رو قبول دارم که ما آینده ساز پارکور هستیم . ولی آیا تو هیچ جای دنیا گفته که پارکور برای معرفی هنرش باید از لذت های خودش بگذره . اگه یکم رو سایت های خارجی بگردی و با انگلیسی بخونی میبینی نوشتن پارکور کار فقط و فقط برای دل خودش کار میکنه . برای همین هم هست که مسابقه ای نداره .
حالا خودت قضاوت کن . ما که کنار پارکور به ارضای میل باطنی خودمون هم فکر میکنیم پارکور رو بهتر معرفی میکنیم یا کسی که بگه فقط و فقط باید موانع رو پشت سر بگذاری و لذت خودت رو فراموش کنی ؟؟ اون انحرافی هم که شما میگید در پارکور ایران ایجاد شده تقصیر از اونایی که 10 دور روسرشون چرخیدن و بعد جای اینکه بگن این بریک دانسه گفتن پارکوره !!!
با تشکر پژمان از گروه هاس

... یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:16

سلام کلیپتون خیلی زیبا بود منم اهل مهابادم میخاستم بدونم این ورزش واسه چه رده سنی هست من خودم ۱۸ سالمه و میخاستم بدونم تو این سن میشه این ورزشو کرد به قول خودمون باحال ترین چیزی که تو زندگیم دیدم این بوده لطفا جوابشو بده شرایطو اینجور چیزا ممنون

سلام دوست عزیز آقای ( ... ) کاش اسم و ایمیلت رو برامون میفرستادی تا دقیق بهت بگم
بهر حال من مجبورم همینجا جوابتون رو بدم . پارکور برای همه است . همه در هر سنی و هر شرایط جسمی میتونن پارکور کار کنن . آزادی پارکور خیلی زیاده و هر کسی اون چیزی رو که در توان داره برای لذت خودش ( فقط و فقط خودش ) انجام میده . بله شما هم میتونی یکی از بچه های باشگاه ما باشی .
شماره تماسمون که بالای وبلاگ نوشته شده . وسایل خاصی هم نمیخواد جز یک جفت کفش خوب . هزینه ی باشگاه عمومی ماهیانه ۱۰ تومان و نیمه خصوصی ۱۳ تومان .

phoniexparkour دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 http://phoniexparkour.blogfa.tk

سلام آقاpejm6n وبلاگتون خیلی قشنگ شده قالب قبلی هم قشنگ بود ولی واسه تنوع خوبه.{بازم تشکر از شما}

آره اونم قشنگ بود
ولی این یکی فکر کنم بهتره . باید یکمی بهش برسم تا وبلاگمون عالی بشه

رضا یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 17:08 http://www.godparkour.blogsky.com

ایول واقعا که عالی بود راستی من شمارو لینک کردم اگه میشه شماهم منو لینک کنید.ممنون

ممنون که ما رو لینک کردی
ولی ما برای لینک کردن یکم محدودیم . اگه تعداد بازدید کنندگانتون به حد نصاب برسه میتونم لینکتون کنم
با تشکر

Behrad سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:02 http://Behrad-music.blogfa.com

سلام
من بچه گرگانم پارکور گرگان خیلی قوی شده بچه های گرگان رو میشناسی

سلام بهراد عزیز . شناختن که نه . متاسفانه به جز گروه رها هنوز فرصت نشده با هیچ یک از گروه ها کار کنیم . امیدوارم همیشه کارشون قوی باشه و با قدرت بمونه .

با تشکر

محمد چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 00:33

سلام
کلیپاتونو دیدم وهر سه نفر کارتون خوبه. یه سوال فنی داشتم , وقتی میخوای از ارتفاع 0.5 یا 1 متری با پشتک بپری کافی ارتفاع لازمو بگیری و خودتو گرد کنی و دستاتو بذاری رو زانوت بعد از یک چرخش سریع بحالت اول برگردی.اگه راهنمایی کنید ممنون میشم.اخه تو باشگاه اینارو یاد نمیدن و بچه هارو بیرون نمیبرن,
مجبوریم خودمون دست به کار بشیم.پیشنهاد میکنم کلیپ های خارجی تماشا کنین حرکات جالبی داره مطمئنم گروه حرفه ای شما به راحتی میتونه یاد بگیره.اگه خواستین میتونم کلیپای خوبو بفرستم...

سلام محمد عزیز .
لطف داری . درمورد کلیپ های خارجی فکر نمیکنم کسی اندازه ی ما کلیپ داشته باشه و بهشون نگاه کنه . تا حالا حد اقل ۳۰ گیگابایت انواع کلیپ دانلود کردیم . اینکه زاد حرکت نمیزنیم ۲ دلیل داره . اول اینکه اگه به سال شروع فعالیتمون نگاه کنی میبینی که ۲ ساله که ما داریم کار میکنیم . قبل از پارکور هم ژیمناستیک کار نکردیم ( اصلا ژیمناستیک کار نکردیم ) و از همه مهمتر ... آکروبات بخشی از پارکور نیست . اینایی هم که تا حالا زدیم برای محک زدن خودمون و اینکه ببینیم چقدر نترس هستیم و خودمونی بخوام بگم برای دل خودمون زدیم . همونطور که بنیانگذار این سبک دیوید بل برای دل خودش آکروبات میزنه . در مورد پشتک هم واقعا شرح دادن روی اینترنت خیلی سخته . چون الان منم بخوام راجع به پشتک بگم همون چیزایی رو میگم که شما گفتید ولی یه چیزی بهش اضافه میکنم . طوری که راحتی حرکت رو بزن . اما برای تمرین حتما باید تو سالن این کار رو بکنید و از ارتفاع ۱۰ سانتی متری شروع کنید . اگه میخوایید روی ارتفاعات بلندتر هم پشتک بزنید حتما زیر زانو ها تون رو بگیرید . اگه کلیپمون جدیدمون رو نگاه کنی دیاکو نمونه خیلی خوبی برای یادگیریه پشتکه .

محمد جمعه 9 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:28

سلام
کلیپاتونو دیدم وهر سه نفر کارتون خوبه. یه سوال فنی داشتم , وقتی میخوای از ارتفاع 0.5 یا 1 متری با پشتک بپری کافی ارتفاع لازمو بگیری و خودتو گرد کنی و دستاتو بذاری رو زانوت بعد از یک چرخش سریع بحالت اول برگردی.اگه راهنمایی کنید ممنون میشم.اخه تو باشگاه اینارو یاد نمیدن و بچه هارو بیرون نمیبرن,
مجبوریم خودمون دست به کار بشیم.پیشنهاد میکنم کلیپ های خارجی تماشا کنین حرکات جالبی داره مطمئنم گروه حرفه ای شما به راحتی میتونه یاد بگیره.اگه خواستین میتونم کلیپای خوبو بفرستم...

علی میری دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 19:50

سلام
خیلی با کلیپتون حال کردم خیلی کارتون درست امیدوارم همتون مثل دیوید بل بشید موفق باشید

ممنون
خیلی لطف داری دوست عزیز

رضا مینو دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 http://reza-parkour.blogfa.com

ببین من رسما سر جنگ دارم چون همهی شما ترکا خرید ببینم مگه شما چند ساله که دارین پارکور می کنید که اینغدر گوز گوز میکنید در ضمن اگه از پارکور ۲ زار فقط بارتون بود عکس حرکت کلیپتون side flip نبود اخه انتر اول بفهم با کی حرف می زنی بعد گوه بوخور یابو با کلیپای ما تا اینجا رسیدید اگر هم احساس گنده بودن میکنی بت آدرس میدم بیا تا خفت کنم نه تو بلکه همهی گندهتر از توهاش بعد من تک کل گروهت ببینم چی بلدی (رضا مینو لیدر گروه w.l.c

شالو سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:26

درود

کارتون خوبه . ولی مطمئنید که دارید ژارکور کار میکنید !!

فری رانینگ نیست ؟!!!!!

سلام دوست عزیز . اگه فیلم سوم مارو دیدید و قضاوت میکنید حق دارید
ولی ما بارها گفتیم که شهر ما شهر کوچکیه . جای زیادی برای پارکور نداریم . پارکور هم اگه نتونی دوتا سپید و دوتا کونگ پشت سر هم بزنی توی کلیپ قشنگ نمیشه .

ولی اگه لطف کنی و فقلم اول و دوم ما رو هم ببینی . میبینید که پارکورش بیشتره . و تمام جاهای شهرمون تقریبا تموم شده .
ممنون از نظرت

hamid یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 00:01

salam be tamamiye dostan kasi ke
www.reza-parkour.blogfa.com morajie mikone
matlabi ke onja neveshte shode ro bavar nakone yeki az dostaye namarde agha reza khodeshoo be jaye agha reza zade bode va in soe tafahoom ro ba gorohe haas bevojod ovord hala ke hamchin chizi nabode omid varam kasi in harfo bavar nakone ba tashakor az hamegi

حمید جان گفتم که راست میگی . ولی باید بگم آی پی شما برای من فرستاده شده و میدونم که اون ژیام با نام امیر رو هم شما فرستادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد