آلبوم شماره یک از گروه هـــاس

سلام .

تعدادی از عکس های گروه خودمون رو آماده کردم و میدم خدمتتون .

هم برای آشنایی شما با ما و هم برای آشنایی بیشتر شما با هنـــر پـــارکور .


امیدوارم از دیدن عکس ها لذت ببرید .



این هم از لینک آلبوم .




برای دیدن همه ی تصاویر موجود در وبلاگ ، میتوانید قسمت " گـــالری عکس " را مشاهده کنید .

نظرات 3 + ارسال نظر
بابان چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 13:28

سلام پژمان جان من همون شاگردی هستم که سه شنبه شب اومدم کلاستون واقعا کلاس رو 3 نفری خوب کنترل میکنین من مطالبی را که نوشتی خوندم همچنین کلیپ ها رو هم دیدم واقعا دستت درد نکنه خواستم بگم اگه کمکی از من تو چرخوندن سایت بر میاد در خدمتم

ممنون از نظرت

رضا یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:37 http://گروه ورزشی پرواز

کلیپ قشنگی دادید افرین فقط ببخشید از شما انتقاد میکنم

یکم سرعت حرکت زنیتون را بالا ببرید.به امید دیدار

ممنون از نظرتون .
ما انتقاد پذیر هستیم ولی به شرط اینکه دلیل انتقادتون رو هم بهمون بگید . دوست عزیز حرکات ما کند نیستن اگر هم کند باشن به این علته که معمولا از ارتفاعات بالا یا فضاهای سخت برای فیلم استفاده میکنیم

سیاوش دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:54 http://www.sdparkour.blogfa.com

سلام کاک پژمان من دیدم اون بالای قالبتون خالیه ونوشته text منم رفتم و یه بنر از از سایت flashvortex ساختم و گذاشتم که بذارید. اول تو کد قالب جایی که نوشته:
<!--------------- block sabet ---------------------->
<blogskin><div class=ad1></div><div class=xpost><div class=page22>

text

</div></div><div class=ad3><br></div></blogskin>
<!--------------- block sabet ---------------------->

به جای text این کد رو بذارید.


<script src="http://h1.flashvortex.com/display.php?id=3_1286821379_51828_327_0_468_60_8_60" type="text/javascript"></script>

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد